قیمت ترجمه

قیمت ترجمه تخصصی

 

قیمت خدمات ترجمه تخصصی انواع متن، مقاله و کتاب رشته دانشگاهی

 

انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی به همراه بازخوانی و گواهی تایید

 

ثبت سفارش

 

 

هنگامی که صحبت از ترجمه می‌شود، اولین دغدغه‌ی شما قیمت ترجمه می‌باشد. عواملی باعث می‌شوند که قیمت ترجمه کم یا زیاد شود. به عنوان مثال، گاهی اوقات برای ترجمه متون و مقالات خود به ترجمه فوری نیاز دارید و باید در کوتاه‌ترین زمان ترجمه به شما تحویل داده شود.

 

در این مواقع، نرخ ترجمه نیز بیشتر می‌شود. اما گاهی اوقات، هیچ عجله‌ای برای انجام ترجمه ندارید و ترجمه در بازه‌ی زمانی عادی صورت می‌گیرد. بنابراین، نرخ ترجمه نیز کمتر از ترجمه فوری است. همچنین، عوامی مانند غیرتخصصی یا تخصصی بودن متن مقاله، کتاب، زیرنویس یا غیره نیز روی قیمت ترجمه تاثیرگذار می‌باشند.

 

مسلماً، هرچقدر متن تخصصی‌تر باشد باید زمان و دقت بیشتری صرف انجام ترجمه شود و هزینه‌ی ترجمه نیز افزایش پیدا خواهد کرد. عواملی که روی قیمت ترجمه تأثیر می‌گذارند، عبارتند از:

 

تعداد کلمات ترجمه

 

هرچقدر تعداد کلمات متنی که نیاز به ترجمه دارد، بیشتر باشد، مترجم باید زمان بیشتری را به ترجمه اختصاص دهد و در نتیجه قیمت ترجمه نیز با روند افزایشی روبرو است. معمولاً نرخ ترجمه براساس تعداد کلمات محاسبه می‌شود، پس اگر متنی 5000 کلمه داشته باشد، هزینه‌ی بیشتری را باید برای ترجمه پرداخت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی قیمت ترجمه می‌توانید درخواستتان را ثبت کنید تا با بررسی تعداد کلمات مقاله‌تان از جزئیات هزینه ترجمه مطلع شوید.

 

پیچیدگی مقاله

 

یکی از عوامل تاثیرگذار روی قیمت ترجمه، پیچیدگی مقاله و متون شما می‌باشد. هر اندازه یک سند دارای اصطلاحات علمی و تخصصی بیشتری باشد، پیچیده‌تر بوده و نیاز به صرف هزینه‌ی بیشتری می‌باشد. نرخ ترجمه برای ترجمه متون و مقالاتی مانند ریاضی، شیمی، مهندسی و... بیشتر است.

 

زمان تحویل ترجمه

 

اگر برای ترجمه‌ی مقاله به زمان کمی نیاز دارید، باید از مترجمین متخصص در رشته‌ی تحصیلی خودتان برای ترجمه متون استفاده شود. در صورتیکه موعد تحویل یک مقاله ترجمه شده، عادی باشد و فوری نباشد، قیمت ترجمه نیز کمتر خواهد بود. بهتر است بدانید که اگر بخواهید حدود 10،000 کلمه را ترجمه کنید و ظرف 24 ساعت تحویل بگیرید، پس باید هزینه‌ی بیشتری را پرداخت کنید.

 

 نرخ ترجمه در وبسایت برناترجمه

 

شرکت برناترجمه نرخ ترجمه در زمینه‌های مختلف مانند ترجمه متون، ترجمه ویدیو و فایل صوتی، زیرنویس، ترجمه کتاب، ترجمه فارسی به انگلیسی و غیره را براساس استانداردهای مشخصی تعیین کرده است. قیمت‌های ترجمه در این وبسایت متناسب و مقرون به صرفه می‌باشد تا همه بتوانند از خدمات این موسسه بهره‌مند شوند.

 

شما می‌توانید جهت اطلاع از نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات توسط برناترجمه و قیمت ترجمه با پشتیبانی مجموعه ارتباط برقرار کنید. توجه داشته باشید که گروه مترجمین برنا، علاوه براینکه قیمت‌ها و تعرفه‌های مناسبی دارد، تخفیفات فصلی را هم به مشتریان ثابت خود ارائه می‌دهد. پس اگر به ترجمه‌ی متن، مقاله، زیرنویس، فیلم، فایل صوتی و... نیاز دارید، این کار را به مترجمین وبسایت ما محول کنید.

 

 

هزینه ترجمه

نویسنده: حانیه موسوی

با ما گفتگو کنید