بازاریابی و کسب و کار

ترجمه مقاله بازاریابی و کسب و کار

 

 

ترجمه تخصصی انواع متن، مقاله و کتاب رشته بازاریابی و کسب و کار

 

انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی به همراه بازخوانی و گواهی تایید

 

ثبت سفارش

 

 

اگر با حجم عظیمی از سوالات در خصوص  کسب و کار و بازاریابی و ترجمه مقاله بازاریابی و کسب و کار مواجه شده اید به هیچ وجه نگران نباشید. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی موضوع بازاریابی و کسب و کار بیشتر پرداخته و ابعاد مختلف آن را بهتر بشناسید.

 

برندینگ یا همان بازار یابی و مدیریت کسب و کار (MBA) یکی از زیرشاخه‌های مدیریت بوده و بر بازار محصولات و شناسایی مشتریان هدف تمرکز دارد. شرکت‌ها، مجتمع‌های تولیدی و هر مجموعه‌ای که دارای محصولاتی برای ارائه به مشتریان خود می‌باشد، نیازمند یک بازار هدف است که می‌بایست با دقت و کاملا تخصصی به آن دست پیدا کند.

 

افزایش هرچه بیشتر کیفیت، سطح زندگی و امکانات مطلوب در هر جامعه توسعه یافته‌ای، نیازمند ارائه هرچه بهتر محصولات تولیدی و خدماتی و افزایش تسلط مدیرانی است که بر دانش روز دنیا مسلط هستند و قادر هستند بر پایه استاندارهای اصلی زندگی، خدمات بهینه‌ای را عرضه کنند.  کسب و کار که در گذشته‌های دور به روش سنتی صورت می‌گرفت رفته رفته جای خود را به مبحث جدیدی به نام بازاریابی و کسب و کار داده است که بدون شک می‌توان که بعنوان یک علم و رشته کاملا تخصصی بدان نگاه کرد.

 

دانشجویان، محققان یا افرادی که به دنبال ایده های جدید اقتصادی و نوآوری در تجارت هستند، همواره با مقالات متعدد بازاریابی و کسب و کار که در ژورنال‌های بین المللی به چاپ رسیده است، روبرو هستند. مقالات جدیدی که با به روزترین سیستم‌ها و ایده‌های کسب و کار همخوانی دارد و می‌تواند منبع موثق و کارآمدی برای این دسته افراد باشد. لذا ترجمه متون و مقالات بازاریابی و کسب و کار ژورنالی و خارجی از دغدغه‌های آنها بوده و مستلزم در اختیار داشتن مترجمین خبره و موسسات معتبر در این زمینه هستند.

 

در دنیای پیشرفته امروزی، هر ثانیه با طیف گسترده‌ای از نتایج جدید و به روز علمی مواجه هستیم که هرکدام از آنها با نکات آموزنده و تخصصی که دارند، به محققان و دانشجویان کمک میکنند. اغلب این مقالات به زبان انگلیسی چاپ و منتشر می‌شوند.

 

ترجمه تخصصی متون و مقالات بازاریابی و کسب و کار به شما کمک خواهند کرد تا با استفاده از به روز ترین مطالب متنوع جهانی به کسب و کار خود رونق دهید و اگر در حال تحصیل این زیرشاخه مدیریت هستید، به بهترین شکل ممکن با تکنیک ها و مطالب جدید آشنا شده و مجبور نباشید به مطالب و نوشته‌های داخلی بسنده کنید.

 

اگر ترجمه فارسی مقاله‌های ژورنالی مورد نظرتان را در اختیار ندارید، برناترجمه در غالب سایت ترجمه تخصصی بازاریابی و کسب و کار با در اختیار داشتن اساتید و مترجمین مجرب در زمینه‌های مختلف تخصصی و با ارائه ترجمه با کیفیت و تضمینی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، یاری رسان شما خواهد بود. همچنین برای چاپ بسیاری از مقالات در مجلات خارجی از جمله مقالات ISI که از معروفترین آنها محسوب میشوند و تیم بازبینی آن بسیار سختگیرانه برای تایید عمل میکنند، شما به یک گروه از مترجمین کاملا مجرب نیاز دارید تا ضمانتی برای پذیرش مقاله شما باشد.

 

نویسنده: مهسا اسلامی

با ما گفتگو کنید