راهنمای ثبت سفارش

ثبت سفارش

 

 

 

 

راهنمای ثبت سفارش در برناترجمه

با چند کلیک ساده

انتخاب پلن مناسب بر اساس زمان، کیفیت و قیمت

 

 

 

 

 

مرحله اول: ابتدا از طریق دکمه ورود/ثبت نام عضو شوید. این کار بسیار ساده است. می توانید از دکمه ورود با اکانت گوگل، ایمیل خود را انتخاب نمایید و به همین راحتی عضو شوید یا اینکه از گزینه ثبت نام اقدام کنید، ایمیل و گذرواژه مورد نظر خود را ثبت کنید و وارد شوید.

 

مرحله اول ثبت سفارش

مرحله دوم: روی گزینه ثبت سفارش جدید در سمت راست صفحه کلیک کنید تا به صفحه مربوط به ثبت سفارش جدید منتقل شوید.

 

مرحله دوم ثبت سفارش جدید

مرحله سوم: در این مرحله، فایل خود را به همراه اطلاعات مورد نیاز از قبیل، انتخاب زبان، انتخاب رشته، موضوع و غیره ارسال نمایید و روی دکمه ثبت سفارش بزنید.

 

مرحله سوم

مرحله چهارم: پس از چند دقیقه پیش فاکتور شما صادر و برای بررسی پلن‌ها به شما اطلاع رسانی می‌شود. کافی به پیشخوان پنل خود مراجعه نمایید و روی سفارشتان کلیک کنید و به بخش پیش فاکتور بروید. مشخصات هر پلن به راحتی قابل مشاهده و انتخاب است. پلن مورد نظرتان و در انتها یکی از روش‌های پرداخت را انتخاب کنید. در روش پرداخت آنلاین، امکان پرداخت اقساطی وجود دارد. اگر روش اقساطی را انتخاب کردید، 60% مبلغ پلن انتخابی به شما نمایش داده می‌شود. پس از پرداخت، سفارش شما به حالت انجام درمی‌آید. اگر روش کارت به کارت را انتخاب کردید، پس از پرداخت، کد پیگیری پرداخت را در محل مربوطه وارد کنید تا پس از بررسی توسط پشتیان تایید شود و به مرحله انجام برسد.

 

ثبت سفارش

مرحله پنجم: پس از اینکه سفارش شما تکمیل شد، به شما اطلاع رسانی می‌شود که جهت دریافت فایل سفارشتان، به پنل خود مراجعه نمایید. اگر پرداخت شما به صورت اقساطی بود، 40% باقیمانده سفارش خود را پرداخت و فایل سفارشتان را دانلود نمایید. در صورت تمایل به مترجم خود امتیاز دهید و به این صورت کیفیت مترجم خود را تعیین کنید. در صورت رضایت از مترجم، می‌توانید کد مترجم را در نظر داشته باشید تا او را در سفارشات بعدی حین ثبت سفارش ترجمه پیشنهاد دهید.

 

ثبت سفارش

آیا سفارش ترجمه دارید؟

ثبت سفارش

با ما گفتگو کنید