کلمه عشق در زبان های مختلف چگونه بیان می شود؟

کلمه عشق در زبان های مختلف چگونه بیان می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۰۸

آیا دوست دارید یک زبان جدید یاد بگیرید، اما وقت ندارید؟ تقریبا اکثر افراد با این مشکل مواجه هستند، زیرا کار و برنامه‌های روزمره، زمان ما را از بین می‌برد. در این مقاله، ما قصد داریم چند دلیل برای شروع یادگیری یک زبان جدید به شما ارائه دهیم. به همین دلیل، می‌خواهیم به شما یاد دهیم که عشق در زبان های مختلف چگونه بیان می شود. با ما همراه باشید.

 

یادگیری زبان اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد


وقتی تصمیم می‌گیرید زبان جدیدی یاد بگیرید، اعتماد به نفس شما به تدریج شروع به بالا رفتن می‌کند، زیرا هر چه بیشتر پیشرفت کنید، انگیزه بیشتری خواهید داشت. پیشرفت شما انگیزه کافی برای ادامه یادگیری را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این، به تدریج ترسی را که همه ما از تلفظ صحیح کلمات داریم، رها خواهید کرد. هیچ کس انتظار ندارد دستور زبان شما بی عیب و نقص باشد، و صرف داشتن اراده و پشتکار کافی برای مطالعه یک زبان خارجی بیش از هر چیز دیگری شما را تحسین می‌کند.

 

مطالعه مغز شما را تمرین می‌دهد


به همان شیوه ای که در باشگاه یا با انجام ورزش برای تناسب اندام و سلامتی تمرین می کنید، اتفاقی بسیار مشابه با مغز شما می افتد. هنگامی که در حال یادگیری زبان هستید، یادگیری گرامر و واژگان جدید به حفظ وضعیت شناختی خوب، تقویت حافظه و همچنین کسب نمرات بهتر در آزمون ها یا امتحانات کمک می کند.

 

یادگیری زبان در سفر بسیار مفرح و سرگرم کننده است

 

با مطالعه یک زبان جدید و سفر به آن کشور تجربه جذاب و فوق العاده‌ای به همراه خواهد داشت. می‌توانید راحت تر با مردم محلی ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، می‌توانید آزادانه‌تر و به دور از تورهای سازمان یافته سفر کنید. اگرچه در ابتدا ممکن است کمی شوکه کننده باشد، اما خواهید دید که مردم وقتی ببینند که به زبان آنها صحبت می کنید، سعی می‌کنند به سرعت پاسخ دهند و شما را راهنمایی کنند.

 

با دانش خوب زبان‌ها، سفرهای شما به ماجراجویی‌های جالب‌تری تبدیل می‌شود و این فرصت را خواهید داشت که واقعاً فرهنگ‌ها و راه‌های درک زندگی را کشف کنید.

 

با افراد جدید آشنا شوید


وقتی در یک دوره آموزش زبان شرکت می‌کنید، این شانس را دارید که با افراد جدیدی که احتمالاً می‌توانید علایق مشترکی با آنها داشته باشید ملاقات کنید. حتی اگر تصمیم به گذراندن دوره زبان در خارج از کشور داشته باشید، با افراد زیادی از کشورهای مختلف آشنا خواهید شد که می‌توانید با آنها دوستی خوبی برقرار کنید.

 

با شرکت در یک دوره زبان، این امکان وجود دارد که با افراد زیادی آشنا شوید که حتی می‌توانید با آنها دوستی پایداری بسازید. علاوه بر این، هنگامی که مهارت‌های زبانی جدیدی به دست آوردید، می‌توانید به راحتی با مردم از همه گوشه های جهان ارتباط برقرار کنید و چیزهای زیادی از آنها بیاموزید.

 

اگر عاشق فردی شوید که به زبان دیگری صحبت می‌کند و اهل کشور دیگری است، چگونه به او می‌گویید که دوستش دارید. در ادامه ما یک لیست طولانی به شما می‌دهیم تا بدانید چگونه عشق را به زبان های مختلف ابراز کنید.

 

ویتنامی: Anh yeu em.
آفریقایی: Ek het jou lief.
آلبانیایی: Te dua.
بنگالی: Ami tomake bhalobashi.
بلغاری: Ya tabe kahayu.
کاتالان: T’estimo.
کانتونی: 我愛你(ngor oi lei)
چک: mám tě rád
چینی ماندارین: Wo ai ni.
کرواتی: Volim te.
کره ای: 사랑해 (sa rang he)
دانمارکی: Jeg Elsker Dig.
اتیوپیایی: Afgreki´.
فیلیپینی: Mahal kita.
فریزی: Ik hâld fan dy
فرانسوی: Je t’aime.
یونانی: S’agapo (Σ’ αγαπώ)
عبری: ani ohev otakh (اگر مرد هستید) و ani ohevet otja (اگر زن هستید).
هاوایی: Aloha Au Ia'oe.
هندو: Hum Tmhe Pyar Karte Hae.
هلندی: Ik hou van jou
مجارستانی: Szeretlek.
ایسلندی: Eg elska tig.
اندونزیایی: Saya cinta padamu.
ایرلندی: Taim i´ngra leat.
ایتالیایی: Ti amo.
ژاپنی: Aishiteru یا Anata ga daisuki desu.
کره ای: Sarang Heyo or Nanun tanshinul sarang hamnida.
لتونی: Es tevi miilu.
فارسی: دوست دارام.
لهستانی: Kocham ciebie.
پرتغالی: Eu te amo.
رومانیایی: Te iubesc.
روسی: Ya tebya liubliu.
سوئدی: Jag alskar dig.
سوئیس: Ich lieb Di.
تایوانی: Ua Here Vau Ia Oe.
ترکی: Seni Seviyorum.
اوکراینی: Ya tebe kahayu.
آلمانی: Ich Liebe dich.
عربی: انا بهیبک (به مرد) / انا بهیبک (به زن).
ارمنی: بله kez sirumem
بامبارا: M´bi fe.
مقدونی: Te Sakam.
ناهواتل: Ni mits neki.

 

ذهن خود را به روی احتمالات جدید باز کنید


همانطور که می‌بینید، یک زبان جدید می تواند به شما کمک کند تا جهان را از دریچه‌ای متفاوت ببینید و مهمتر از همه، انتظارات جدیدی را به تمام معنا به شما ارائه می‌دهد. چه بخواهید عشق خود را به زبان‌های مختلف ابراز کنید، چه بخواهید آینده حرفه‌ای جدیدی را برای خود رقم بزنید، چیزی جز نکات مثبت وجود نخواهد داشت. ما در برناترجمه به شما کمک می‌کنیم که متن خود را حرفه‌ای و صحیح ترجمه و ویرایش کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کاربر ومپایر دوشنبه، ۴ دی ۱۴۰۲
دوست دارام؟؟؟ 🗿🗿🗿😂😂😂🔪

آخرین مطلب مرتبط

تعیین کیفیت متن ترجمه شده

تعیین کیفیت متن ترجمه شده

با ما گفتگو کنید